Wednesday, September 16, 2015

JALINAN KASIH RAMADHAN BERSAMA PUSPANITA HTAR & SYARIKAT ANTARA TROPIKA SDN. BHD.



Alhamdulillah, kami telah menerima kunjungan ziarah dan pemberian sumbangan daripada PUSPANITA Hospital Tengku Ampuan Rahimah Klang (HTAR) dan Syarikat Antara Tropika Sdn. Bhd. pada bulan Ramadhan yang lalu.


Seramai 12 orang wakil dari PUSPANITA bersama dengan seorang doktor untuk slot kesihatan dan Dato’ Nasaruddin bersama isteri daripada Syarikat Antara Tropika telah hadir untuk program jalinan kasih ini.



 *Ucapan daripada Dato’ Nasaruddin daripada Antara Tropika Sdn. Bhd.


*Ucapan alu-aluan daripada Ustazah Hazlina

*Ceramah kesihatan daripada Dr. Anisah

Selain daripada datang membuat kunjungan ziarah dan penyerahan sumbangan, pihak PUSPANITA juga mengadakan ceramah kesihatan yang disampaikan oleh Dr. Anisah. Dr. Anisah telah menghuraikan dengan jelas tentang penjagaan diri dan persekitaran serta kaedah penjagaan bayi yang baik. Info tersebut amat berguna kepada semua warga Darul Wardah.

*Sumbangan kepada penghuni disampaikan oleh isteri Dato’ Nasaruddin yang juga merupakan ahli PUSPANITA HTAR

*Penyerahan sumbangan barang keperluan dapur oleh Dato’ Nasaruddin


*Cenderahati daripada pihak Darul Wardah.




Kami daripada Darul Wardah merakamkan ucapan terima kasih kepada semua pihak yang sudi menghulurkan sumbangan kepada kami. Kami mendoakan agar Allah membalas segala kebaikan kelak.

Bersama mengejar mardhatillah J






1 comment:

Unknown said...

The Eight-Wheel Classic - TITIAN Arts
The herzamanindir.com/ eight-wheel classic bicycle is available in six sizes. The Bicycle wooricasinos.info Wheel is a classic bicycle made in USA, ford escape titanium but goyangfc.com there are gri-go.com three variations in

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...