Thursday, October 10, 2019

RHBTOUCHHEARTS

6 Oktober 2019

Alhamdulillah,Darul Wardah didatangi oleh pihak RHB Bank untuk melakukan aktiviti CSR mereka disini. Program mereka yang dinamakan "RHBTOUCHHEARTS" melakukan aktiviti gotong royong/ spring cleaning disini dan juga mengadakan penanaman hydrophonic. Staf mereka bersama-sama pelatih membersihkan ketiga-tiga buah rumah dan juga membantu mengecat pagar dan pondok disini.

Penerangan proses penanaman dan penjagaan tanaman hydrophonic turut dilakukan pada hari tersebut dan mengambil masa 6 bulan untuk disiapkan dan dipantau oleh Duriopark Agro Trading. Hasil penanaman ini akan digunakan sebaiknya untuk dijadikan sumber makanan dan juga salah satu penjanaan pendapatan Darul Wardah.


Mereka turut menyerahkan pelbagai bentuk sumbangan kepada kami untuk kegunaan pelatih disini. Alhamdulillah kami sangat bersyukur atas kurniaan rezeki ini. Jutaan terima kasih kepada pihak RHB Bank kerana memilih Darul Wardah untuk aktviti CSR mereka. Moga diperluaskan rezeki pihak RHB, moga jalinan ukhuwah berterusan dan sama-sama mendapat manfaat. InsyaAllah


















No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...