Wednesday, October 31, 2018

KUNJUNGAN MAHABBAH SM SAINS TAPAH




30 Oktober 2018 (Selasa)

Darul Wardah menerima Kunjungan Mahabbah dari Sekolah Menengah Sains Tapah. 34 orang pelajar dan 6 orang guru pengiring menyertai kunjungan ini. Alhamdulillah Ustazah Hazlina Razak turut hadir memberikan ceramah berkaitan Bahagia Menjadi Gadis.

Tidak ketinggalan pelajar-pelajar dari SM Sains Tapah ini turut mengadakan aktiviti bersama anak-anak pelatih DARWA. Jalinan ukhuwah yang baik ditunjukkan sepanjang program berlangsung. Mereka turut meninggalkan kata-kata positif yang di letakkan di dalam bingkai gambar sebagai hadiah untuk setiap pelatih DARWA. Aktiviti yang sangat kreatif dan penuh dengan nilai-nilai kemanusian.


Sekalung tahniah diucapkan kepada pelajar SM Sains Tapah dan juga kepada guru-guru mereka atas usaha murni ini. Jutaan terima kasih daripada kami untuk pellbagai jenis sumbangan yang diberikan kepada Darul Wardah. Semoga dirahmati jalinan kerjasama ini. Kami disini mendoakan semoga Sekolah Menengah Sains Tapah terus cemerlang dan dirahmati. Moga terus membentuk generasi gemilang sahsiah dan prestasi. InsyaAllah.










No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...